Tukipaketti on palvelu, jota tarjoamme asiakkaillemme varausta tehtäessä. Premium-tukipaketin voi ottaa myös jälkeenpäin maksua vastaan. Jos matkavaraus peruutetaan tai lentoyhtiö ei voi toteuttaa toiveita, tukipaketin hintaa ei palauteta. Lentoyhtiö voi veloittaa lisämaksuja.
Premium- tai Platinum-tukipakettimme sisältö:
- Apua etsittäessä parhaita mahdollisia vaihtoehtoja lentoyhtiön sääntöjen puitteissa, jos lentoyhtiö tekee aikataulumuutoksia ja et ole tyytyväinen heidän ehdotuksiinsa
- Kanta-asiakaskorttisi tietojen välittäminen lentoyhtiölle
- Voit hyödyntää ostamaasi tukipakettia käyttämällä sivustojemme Ota yhteyttä -kohdan Ota meihin yhteys -kohdan kautta löytyvää yhteydenottolomaketta. Napsauta Viesti asiakaspalveluun -painiketta ja valitse ostamasi tukipaketin taso. Premium- tai Platinum-tason valinta ratkaisee, kuinka nopeasti saat vastauksen ja apua takaisinmaksun saamisessa. Platinum-asiakkaat ovat ensisijaisia.