Minulla oli ongelmia lentomatkani suhteen, minne voin tehdä reklamaation?

Mikäli matkatavarasi ovat kadonneet tai vahingoittuneet lentomatkan aikana, tulee sinun olla yhteydessä suoraan lentoyhtiöön. Me emme ikävä kyllä voi hakea korvausta matkatavaroihin liittyen puolestasi. Mikäli haluat matkan jälkeen tehdä reklamaation myöhästyneestä tai peruuntuneesta lennosta, se tulee tehdä suoraan lentoyhtiölle, sillä se on vastuussa lentoaikataulujensa täsmällisyydestä ja lentojen toteutumisesta. Mikäli koko matkasi peruuntui lentoyhtiön peruuttaman lennon vuoksi, että päässyt siis matkalle lainkaan, ilmoitathan asiasta meille, niin teemme lentoyhtiölle rahanpalautushakemuksen puolestasi. Voimme hakea vain palautusta maksamastasi summasta, emme koskaan mahdollisista lisäkuluista. Lisäkuluista voit reklamoida suoraan lentoyhtiölle.