• undefined
    Varaukset ja maksaminen
    • Alennuskuponkini ei toimi. Miksi?
    • Edellisen hakuni tulokset näkyvät edelleen. Miksen voi tehdä siihen muutoksia?
    • Kuinka monelle henkilölle voin tehdä varauksen?
    • Kuinka varaan lipun sylilapselleni?
    • Kuinka varaan lipun syntymättömälle lapselleni?
    • Miksi saan virheilmoituksen, että valitsemiani lentopaikkoja ei olekaan tarjolla?
    • Miksi verkkopankki ei toimi?
    • Mitä maksamisalennus tarkoittaa?
    • Onko kaikki nimet kirjoitettava varaukseen samassa muodossa kuin ne näkyvät passissa?
    • Voinko matkustaa yksin, jos olen alle 18-vuotias?
    • Voinko varata matkan yksin matkustavalle lapselle?
  • undefined
    Muutokset ja peruutukset
    • Hotellivarauksen peruuttaminen?
    • Jos olette ilmoittaneet minulle, että voin saada hyvitystä, mitä minun on tehtävä?
    • Kirjoitin nimeni väärin. Voinko tehdä siihen muutoksia?
    • Kuinka peruutan matkani, jos olen ottanut peruutusturvan?
    • Kuinka teen muutoksia varaukseeni, jos minulla on muutoskelpoinen lippu?
    • Kuinka teen muutoksia varaukseeni?
    • Kuinka voin tarkistaa lentoajat?
    • Lentovarauksen peruuttaminen?
    • Maksaako muutoksen tekeminen varaukseen, jos minulla on muutoskelpoinen lippu?
    • Miksi matkani aikatauluun on tullut muutoksia?
    • Saamani uusi aikataulu ei sovi minulle, mitä teen?
    • Voinko muuttaa lentolipussani näkyvän nimen?
    • Voinko peruuttaa lennon, jonka olen varannut halpalentoyhtiöltä?
    • Voinko peruuttaa matkani, jos en ole ottanut peruutusturvaa?
    • Voinko tehdä muutoksen lentolipuilleni suoraan lentoyhtiöltä kun minulla on Muutoskelpoinen lippu -palvelu varauksella?
    • Voinko tehdä muutoksia lento-, hotelli- tai autovuokrausvaraukseeni?
    • Voinko tehdä muutoksia lentovaraukseeni tai vaihtaa nimen/henkilön, jos olen varannut lennon halpalentoyhtiöltä?
    • Vuokra-autovarauksen peruuttaminen?
  • undefined
    Palaute ja valitukset
    • En ole tyytyväinen hotellivaraukseeni tai vuokra-autooni, minne voin ilmoittaa asiasta/lähettää palautetta?
    • Kuinka minun on toimittava, jos haluan tehdä lentolippujen välittämistä koskevan reklamaation?
    • Minulla oli ongelmia lentomatkani suhteen, minne voin tehdä reklamaation?
  • undefined
    Varaukseni
    • Annoin varaustilanteessa väärän sähköpostiosoitteen, joten en saanut vahvistusta. Mitä teen?
    • Kuinka paljon matkatavaroita voin ottaa mukaan?
    • Kun varasin matkan, en saanut varausvahvistusta sähköpostitse. Mitä teen?
    • Miksi ulkomailla tarvitaan aina voimassa olevaa passia ja viisumia?
    • Mistä löydän lentolippuni? Mitä asiakirjoja on otettava mukaan matkalle?
    • Mistä saan tietää, tarvitaanko kohdemaassa passia ja viisumia?
    • Mistä tiedän, riittääkö aika koneenvaihtoon?
    • Mitä pitää ottaa huomioon, jos menopaluumatkani koostuu kahdesta yhdensuuntaisesta lipusta?
    • Mitä sääntöjä käsimatkatavaroissa kuljetettavia nesteitä, lääkkeitä, lastenruokaa ja erikoisruokaa varten on olemassa?
    • Tarvitsen apua matkallani. Voitteko auttaa minua?
    • Varasin lennon teiltä, ja matkatavarat katosivat. Mitä minun tulisi tehdä?
    • Varasitko halpalennon, esimerkiksi Ryanair, Wizzair tai Easyjet?
    • Voinko käyttää vain osan varauksesta, esimerkiksi jättää menolennon käyttämättä ja käyttää pelkän paluulennon?
    • Voinko ottaa lemmikin mukaan matkalle?
    • Voinko ottaa mukaani erikoismatkatavaroita kuten urheiluvälineitä tai pyörätuolin?
    • Voinko tehdä lähtöselvityksen verkossa?
  • undefined
    Tuotteet ja palvelut
    • En ole saanut hotelli- tai autovuokrausvoucheria. Mitä teen?
    • Jos matkani aikana tapahtuu jotain ja olen ottanut matkavakuutuksen, keneen otan yhteyden?
    • Keneen otan yhteyden hotellivarausta koskevissa asioissa?
    • Kuinka peruutan uutiskirjeen tilauksen?
    • Mikä käytäntö teillä on sähköpostiosoitteeni suhteen?
    • Mikä mobiilimatkasuunnitelma on?
    • Miksi hotelli on tehnyt katevarauksen tililtäni?
    • Mitä minun on tiedettävä vuokra-auton varaamisesta?
    • Mitä Muutoskelpoinen lippu -palvelu sisältää?
    • Mitkä ovat tukipaketin edut?
  • undefined
    Liikenneongelmat
    • Mikäli lentoni on peruttu, saanko automaattisesti tilalle toiset lennot?
    • Saanko rahat takaisin, jos lentoni peruutetaan?
  • undefined
    Varaukset ja maksaminen
    • Alennuskuponkini ei toimi. Miksi?
    • Edellisen hakuni tulokset näkyvät edelleen. Miksen voi tehdä siihen muutoksia?
    • Kuinka monelle henkilölle voin tehdä varauksen?
    • Kuinka varaan lipun sylilapselleni?
    • Kuinka varaan lipun syntymättömälle lapselleni?
    • Miksi saan virheilmoituksen, että valitsemiani lentopaikkoja ei olekaan tarjolla?
    • Miksi verkkopankki ei toimi?
    • Mitä maksamisalennus tarkoittaa?
    • Onko kaikki nimet kirjoitettava varaukseen samassa muodossa kuin ne näkyvät passissa?
    • Voinko matkustaa yksin, jos olen alle 18-vuotias?
    • Voinko varata matkan yksin matkustavalle lapselle?
  • undefined
    Muutokset ja peruutukset
    • Hotellivarauksen peruuttaminen?
    • Jos olette ilmoittaneet minulle, että voin saada hyvitystä, mitä minun on tehtävä?
    • Kirjoitin nimeni väärin. Voinko tehdä siihen muutoksia?
    • Kuinka peruutan matkani, jos olen ottanut peruutusturvan?
    • Kuinka teen muutoksia varaukseeni, jos minulla on muutoskelpoinen lippu?
    • Kuinka teen muutoksia varaukseeni?
    • Kuinka voin tarkistaa lentoajat?
    • Lentovarauksen peruuttaminen?
    • Maksaako muutoksen tekeminen varaukseen, jos minulla on muutoskelpoinen lippu?
    • Miksi matkani aikatauluun on tullut muutoksia?
    • Saamani uusi aikataulu ei sovi minulle, mitä teen?
    • Voinko muuttaa lentolipussani näkyvän nimen?
    • Voinko peruuttaa lennon, jonka olen varannut halpalentoyhtiöltä?
    • Voinko peruuttaa matkani, jos en ole ottanut peruutusturvaa?
    • Voinko tehdä muutoksen lentolipuilleni suoraan lentoyhtiöltä kun minulla on Muutoskelpoinen lippu -palvelu varauksella?
    • Voinko tehdä muutoksia lento-, hotelli- tai autovuokrausvaraukseeni?
    • Voinko tehdä muutoksia lentovaraukseeni tai vaihtaa nimen/henkilön, jos olen varannut lennon halpalentoyhtiöltä?
    • Vuokra-autovarauksen peruuttaminen?
  • undefined
    Palaute ja valitukset
    • En ole tyytyväinen hotellivaraukseeni tai vuokra-autooni, minne voin ilmoittaa asiasta/lähettää palautetta?
    • Kuinka minun on toimittava, jos haluan tehdä lentolippujen välittämistä koskevan reklamaation?
    • Minulla oli ongelmia lentomatkani suhteen, minne voin tehdä reklamaation?
  • undefined
    Varaukseni
    • Annoin varaustilanteessa väärän sähköpostiosoitteen, joten en saanut vahvistusta. Mitä teen?
    • Kuinka paljon matkatavaroita voin ottaa mukaan?
    • Kun varasin matkan, en saanut varausvahvistusta sähköpostitse. Mitä teen?
    • Miksi ulkomailla tarvitaan aina voimassa olevaa passia ja viisumia?
    • Mistä löydän lentolippuni? Mitä asiakirjoja on otettava mukaan matkalle?
    • Mistä saan tietää, tarvitaanko kohdemaassa passia ja viisumia?
    • Mistä tiedän, riittääkö aika koneenvaihtoon?
    • Mitä pitää ottaa huomioon, jos menopaluumatkani koostuu kahdesta yhdensuuntaisesta lipusta?
    • Mitä sääntöjä käsimatkatavaroissa kuljetettavia nesteitä, lääkkeitä, lastenruokaa ja erikoisruokaa varten on olemassa?
    • Tarvitsen apua matkallani. Voitteko auttaa minua?
    • Varasin lennon teiltä, ja matkatavarat katosivat. Mitä minun tulisi tehdä?
    • Varasitko halpalennon, esimerkiksi Ryanair, Wizzair tai Easyjet?
    • Voinko käyttää vain osan varauksesta, esimerkiksi jättää menolennon käyttämättä ja käyttää pelkän paluulennon?
    • Voinko ottaa lemmikin mukaan matkalle?
    • Voinko ottaa mukaani erikoismatkatavaroita kuten urheiluvälineitä tai pyörätuolin?
    • Voinko tehdä lähtöselvityksen verkossa?
  • undefined
    Tuotteet ja palvelut
    • En ole saanut hotelli- tai autovuokrausvoucheria. Mitä teen?
    • Jos matkani aikana tapahtuu jotain ja olen ottanut matkavakuutuksen, keneen otan yhteyden?
    • Keneen otan yhteyden hotellivarausta koskevissa asioissa?
    • Kuinka peruutan uutiskirjeen tilauksen?
    • Mikä käytäntö teillä on sähköpostiosoitteeni suhteen?
    • Mikä mobiilimatkasuunnitelma on?
    • Miksi hotelli on tehnyt katevarauksen tililtäni?
    • Mitä minun on tiedettävä vuokra-auton varaamisesta?
    • Mitä Muutoskelpoinen lippu -palvelu sisältää?
    • Mitkä ovat tukipaketin edut?
  • undefined
    Liikenneongelmat
    • Mikäli lentoni on peruttu, saanko automaattisesti tilalle toiset lennot?
    • Saanko rahat takaisin, jos lentoni peruutetaan?

Palaute ja valitukset

En ole tyytyväinen hotellivaraukseeni tai vuokra-autooni, minne voin ilmoittaa asiasta/lähettää palautetta?

Kuinka minun on toimittava, jos haluan tehdä lentolippujen välittämistä koskevan reklamaation?

Minulla oli ongelmia lentomatkani suhteen, minne voin tehdä reklamaation?

Footer logotype